بهینه سازی شده

قالبی که سئوی مناسبی نداشته باشد و نتواند رشد ورودی گوگل را برای شما به همراه داشته باشد عملا وقت و سرمایه شما را گرفته و کار کردن روی آن بیهوده هست. قالب انتخابی شما باید کد نویسی خوب و مناسبی داشته باشد تا ورودی گوگل و سئوی سایت شما را افزایش دهد.

تجزیه و تحلیل تا حدی ممکن است به شما برای سئو کمک کند. ممکن است آنالیز یک مقداری پیچیده و زیاد شده و یا در برخی موارد نیاز به کمک از یک حرفه ای باشد. اما برنامه نویسی ساختار قالب صفحات سایت شما باید حیاتی باشند.

عناصر معنایی HTML5 مانند header، main، nav، article، section، side و footer می باشد که  این عناصر برای موتورهای جستجو برجسته هستند، زیرا آنها قادر به شناسایی محتوایی که روی آن تمرکز شده نسبت به عناصر بیرونی که حیاتی نیستند مانند ناحیه کناری (sidebar) یا فوتر می باشند. پس از این تگ ها استفاده نمایید.

همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که شما از تگ های عنوان (به ویژه h1، h2 و h3) در قالب خود بهینه و درست  استفاده می کنید. فقط باید یک تگ h1 را داشته باشید و سپس از برچسب های h2 و h3 به طور منطقی در سراسر محتوا استفاده کنید. برای شناسایی این استفاده، می توانید منبع صفحه (source) را با استفاده از مرورگر خود مشاهده کنید و سپس عناصر را جستجو کنید.

این ها همه به یک تیمی که مسلط به اینکار باشد نیاز دارد.

ابزارهای کمکی برای بهینه سازی وب سایت

هدف اصلی شما برای ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار این است که مشتریان بالقوه را  آسان تر بشناسید. بنابراین، یک قالبی  را انتخاب کنید که به این هدف کمک کند. از ابزارهای زیر استفاده کنید تا تست کنید.با استفاده از ابزار های زیر می توانید نسخه ی نمایشی(demo) قالب را تست کنید تا به موتورهای جستجو برای درک محتوای وب سایت خود کمک کنید .

ابزار چه کاری انجام می دهد؟
Google Structured Data Testing Tool ابزار گوگل که ساختار داده وبسایت ها را بررسی می کند
Yandex Structured Data Validator معتبر سازی کد های معنایی یاندکس
Semantic inspector افزونه کروم برای آنالیز میکرودیتاها
MozBar یکی از بهترین ابزارهای رایگان برای آنالیز عناصر on-page
بهینه سازی قالب های وردپرس
بهینه سازی قالب های وردپرس