سیاست حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما هست: https://spadra.ir. به عنوان طراح سایت و اپلیکیشن اندرویدی در حدود 5 سال است که فعالیت می کنیم. فعالیت ما در چهار چوب قوانین جمهوری اسلامی ایران است که از جمله قوانینی که تحت عنوان حفظ حریم خصوصی است به شرح زیر است.

کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم ’s آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

فرم‌های تماس

امکان دارد در بخشی از سایت ما فرم های تماس مختلف وجود داشته باشد، با درج اطلاعات شما از جمله شماره تماس، نام و ایمیل ذر سرور ما ذخیره سازی می شود.

کوکی‌ها

اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ارسال نظر خود نیاز به نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود نیاز باشد این اطلاعات در کوکی‌ها ذخیره می شود. کوکی ها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را زمانی که نظر دیگری را بخواهید درج پر کنید. این کوکی‌ها یک سال در سیستم شما ذخیره خواهند شد.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

محتوای موجود در این سایت (مثلا ویدیوها، تصاویر، مقالات و غیره) ممکن است که از وب سایت‌های دیگر بهره گرفته باشد، اما رفتار این محتوا دقیقا همان طوری است که در سایت مرجع است.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر یک نظر درج کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم نظرات شما را هرگاه که لازم است تایید کنیم و به نمایش عموم قرار دهیم

کجا داده‌های شما را ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.

اطلاعات تماس شما

اطلاعات تماس شما در وب سایت ما محفوظ می ماند و در صورت نقض قوانین در دست مراجع قانونی قرار خواهد گرفت

چگونه از اطلاعات شما حفاظت می‌کنیم

وقتی از سرویس‌های ما استفاده می‌کنید، با ارائه اطلاعاتتان به ما اطمینان می‌کنید. می‌دانیم که این مسئولیتی بزرگ است و سخت در تلاش هستیم تا از اطلاعات شما محافظت کنیم، از همین رو با بروز بودن سیستم های امنیتی از اطلاعات شما محافظت خواهیم کرد.

الزامات افشای قانونی صنعت

با توجه به قوانین جمهوری اسلامی ایران هر گونه تخلفی که در سایت مشاهده شود و با توجه به درخواست مجریان قانون این حق را داریم که اطلاعات را برای جلوگیری از وقوع جرم در اخیار آنها قرار دهیم.