مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل درکسب و کارتان

توسعه دهده نرم افزار اندروید
توسعه دهده نرم افزار اندروید

امروزه نقشی که موبایل ها و اسمارت فون ها در زندگی مردم ایفا می کنند بر کسی پوشیده نیست.مهم ترین نقش آن نیز در تجارت است که اکثر مشاغل به اهمیت آن در بیزینس های خود پی برده اند.ضمن اینکه ارتباط میان تجارت و تکنولوژی دیرزمانی است که وجود داشته و ادامه دارد چراکه تکنولوژی همواره باعث شده که ارتباط بین تجارت ها آسان تر و سریع تر از قبل باشد.

حال اپلیکیشن های موبایل به عنوان یکی از اهداف اصلی برای بیزینس آنلاین تبدیل شده و داشتن یک نرم افزار موبایل برای هر کسب و کار یک امر ضروری به نظر می رسد. ضمن اینکه اپلیکیشن های موبایل در مقایسه با استفاده از مرورگرهای موبایل بیشتر مورد توجه کاربران هستند.

 

نرم افزار اندرویدی
نرم افزار اندرویدی

مزایای داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کارتان در یک نگاه

سبقت از رقبا:

با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی همراه مشتری، از رقبایتان متمایز می شوید.

ارتباط مداوم با مشتری:

اپلیکیشن کسب و کار شما همیشه نام شما را به مشتری یادآوری می کند.

کاهش شدید هزینه تبلیغات:

هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی موبایل مشتری قرار می گیرد.

ارتقا تصویر برند شما:

یک اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار شما نشانگر به روز بودن و جذب مشتری های امروزی است.

به روز رسانی:

مشتریان هر لحظه لیست به روز محصولات و خدمات شما را می بینند و از جدیدترین اخبار شما مطلع می شوند.

افزایش فروش:

اپلیکیشن کسب و کار، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می کند.

تماس با ما:

جهت سفارش اپلیکیشن کسب و کار خود با ما تماس بگیرید.

از دیگر مزایای اپلیکیشن های تجاری می توان به برقراری امکان ارتباط دو طرفه کاربر و اپلیکیشن اشاره کرد و همچنین ردگیری نتایج رفتار کاربر با اپلیکشن. راز بزرگ دیگر در زمینه اپلیکیشن های موبایل این است که آنها راه فروش را باز می کنند. یک اپلیکیشن موبایل می تواند موتوری باشد که از مزایای کسب و کار سنتی نیز بهره می برد، مواردی از قبیل رضایت بیشتر مشتری و اگاهی بیشتر از محصولات.

شما می توانید با طراحی یک اپلیکشن اختصاصی در حوزه کاری خود محصولات و خدماتتان را برای کاربران به اشتراک گذاشته ،بطوریکه همیشه این سرویس ها در دسترس کاربران شما باشد.
هرچند داشتن وب سایت ها برای دارندگان کسب و کارها امری ضروری است ولی هیچ نمی توانند نیاز به موبایل اپلیکیشن را پر کنند. از مزایای داشتن یک موبایل اپلیکیشن خوب نسبت به سایت می توان به عملکرد آفلاین اپلیکیشن ها، دسترسی راحت تر و سریع تر و همچنین سرعت بالا آن اشاره کرد.

همچنین باید به این نکته اشاره داشته باشیم مطابق تحقیقات فناوری، زمانی که مردم روی موبایل صرف می کنند از تلوزیون به عنوان اصلی ترین رسانه تبلیغات پیشی گرفته است.