قابلیت سفارشی سازی

قابلیت تغییر کل صفحه اصلی  از طریق یک ویرایشگر کاربر پسند با کمک  قالب مناسب وردپرس امکان پذیر است.

قالب دارای تمام قابلیتهایی است که شما نیاز دارید. این جمله نادرست می باشد .شما ممکن است مجبور به گسترش و یا سفارشی کردن توابع خاص قالب خود داشته باشید. نکته اصلی این است که چگونه فرایند آسان سازی قالب زمانی که شما سعی می کنید آن را سفارشی کنید انجام گیرد. اگر قالب از قلاب (Hooks) استفاده کند، سفارشی سازی آن آسان تر خواهد بود.

از آنجا که گزینه های سفارشی سازی به شما اجازه می دهد سایت را به نیازهای خود بدون لمس کردن کد اختصاص دهید، مهم است که ببینید سفارشی سازی شامل چه گزینه های می باشد.اینکه چه گزینه هایی دارد و اینکه سفارشی سازی customizer  با تمام تنظیمات آن چه امکاناتی را به شما می دهد می توانید در ویژگی ها و نسخه دمو قالب آنها را مشاهده کنید و یا در دفترچه راهنما این ویژگی ها را مشاهده نمایید.

اگر از چارچوبی مشخص استفاده می کنید، می توانید سفارشی سازی را بهتر و سریعتر انجام دهید که هرچه فریمورک ها محبوب تر باشند انعطاف های بیشتری دارند به دلیل اینکه برنامه نویسان آن از تجربیات کاربران خود برای توسعه و بهبود این سفارشی سازی ها استفاده کرده اند و اینکه برنامه نویسان همان چارچوب هستند و معماری یک فریمورک را می شناسند.

همچنین هنگام بروز رسانی قالب تغییرات انجام شده از بین نخواهند رفت و این تغییرات با نسخه جدید قالب هم کار می کنند.

بخش سفارشی سازی قالب وردپرس
بخش سفارشی سازی قالب وردپرس