سرعت و کارایی قالب

سرعت در هنگام تصمیم گیری کاربر هنگام مرور وب سایت نقش مهمی ایفا می کند. با توجه به Dynatrace، یک شرکت مدیریت عملکرد نرم افزار، “فقط نیم ثانیه تفاوت در بارگزاری  صفحه می تواند تفاوت ۱۰ درصدی در فروش برای یک فروشنده آنلاین را ایجاد کند.

هدف اصلی گوگل راحتی کاربران خود می باشد . هنگامیکه کاربران موضوعات مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ میکنند، بهترین سایت ها‏ در صفحه اول نتایج جستجو در مقابل آنها قرار میگیرد. حال کاربران با توجه به عناوین سایتها ، آنها را باز میکنند. انتظار آنها از سایت ها ‏، سرعت بالای لود شدن است.

در صورتی که صفحات باز شده دیر بارگذاری شوند ، کاربران خیلی سریع وبسایت شما را ترک خواهند کرد. از این رو سرعت سایت اهمیت بسیار بالایی در بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان یک سایت  دارد .براساس بررسی ها‏یی که در این زمینه انجام شده است، حداکثر طول مدت لود شدن صفحات نباید بیشتر از ۴ ثانیه باشد. بنابراین برای جذب بازدیدکننده های بیشتر، زمان زیادی در اختیار سایت ها‏ وجود ندارد.

قالب خود را با دقت انتخاب کنید. اگر بد ساخته شده باشد، مقدار زیادی از پول، زمان و منابع هزینه و کارآمدی را از دست می دهید.قالبی را انتخاب کنید که بارگذاری موثر و سریعی داشته باشد که مقدار  مناسب و  قابل توجهی از منابع را درگیر خود کند .

ابزارهای آزمون سرعت و کارایی وب سایت

ما این اطمینان را به شما می دهیم که قالب هایی که ما برای شما مورد استفاده قرار می دهیم از همه نظر بسیار سریع و بهینه شده اند. برای اطمینان از گفته ما می توانید با استفاده از سایت های جهانی سنجش سرعت وب سایت این قالب ها را مورد بررسی قرار دهید.

ابزار چه کاری انجام می دهد؟
Google PageSpeed Insights ابزار گوگل که وب سایت شما را در برابر بهترین شیوه های وب تجزیه و تحلیل می کند.
GTMetrix تجزیه و تحلیل چگونه بارگیری  وب سای و  توصیه های بهینه سازی را ارائه می دهد.
Pingdom زمان بارگذاری وب سایت را تجزیه و تحلیل می کند و مواردی را پیدا می کند که می توانید با برطرف کردن آن سرعت سایت خود را بالا ببرید.
Webpagetest.org یک ابزار گوگل که تست سرعت وب سایت را رایگان انجام می دهد و توصیه ها را ارائه می دهد.
DareBoost جزئیات کیفیت و گزارش های عملکرد رایگان برای تست یک سایت

این آزمایشات نتایج مختلفی را به شما می دهد و بسیاری از آنها برای یک مبتدی سخت می شود. بنابراین سعی کنید روی نمره کلی و تعداد درخواست های HTTPS تمرکز کنید که می تواند به شما بگوید چقدر خوب یا بد است.

بررسی قالب پیش فرض وردپرس
بررسی قالب پیش فرض وردپرس