ایراد خروجی گرفتن نرم افزار حضور و غیاب در اندروید 10

مشکل نرم افزار با اندروید 10

نرم افزار اندرویدی حضور و غیاب از سال 1396 برای اولین بار به صورت کامل و جامع بر روی بستر سایت های مارکتی اندرویدی منتشر شد و در این سال ها با مشکلات متعددی رو به رو گشت که با کمک و همیاری کاربران گرامی آن مشکلات رفع گردید.

برای برخی از افراد نیاز می شود که در محل کار خود با توجه به عدم وجود ساعت زن زمان ورود و خروج خود را ثبت کنند. این نرم افزار به شما کمک می کند که زمان ورود و خروج خود در محل کار را مدیریت کنید. با اجرای نرم افزار در سرویس های اندرویدی می توانید که با توجه به زمان دستگاه شما هشدار ورود و خروج نمایش داده می شود.

نرم افزار حضور و غیاب
نرم افزار حضور و غیاب

ایراد اصلی چیست؟

با توجه به پیشرفت پایه اندروید این نرم افزار همواره باید به روزرسانی شود و همیشه سعی داشته بر اینکه این به روزرسانی ها انجام شود و همچنین قابلیت های بیشتری به نرم افزار حضور و غیاب اضافه گردد.

اخیرا کاربران زیادی شاکی از خروجی نگرفتن نرم افزار هستند و علت آن اندروید های نسخه 10 می باشد که با آنها ناسازگاری دارد، ما در تلاش هستیم که رضایت شما کاربران گرامی را حفظ کنیم از همین رو نرم افزار در حال بروزرسانی کد ها هستیم و مطمئن باشید به زودی منتشر خواهد شد و ایرادها برطرف خواهد شد.

قابلیت پشتیبانی گیری از اطلاعات
قابلیت پشتیبانی گیری از اطلاعات

 

با تشکر از صبر و بردباری شما همراهان گرامی

نرم افزار در کافه بازار

3 دیدگاه برای “ایراد خروجی گرفتن نرم افزار حضور و غیاب در اندروید 10

  1. سلام چرا نرم افزار من دانلود کردم پول دادم باز همون روز بروز رسانی اومد برا بروز رسانی باید پول بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.