در عصر رقابت، پشتیبانی از خدمات شاهرگ هر کسب و کاریست
اگر نتوانستید قالب خودتان را سفارشی کنید یا اگر مشکلی در اجرای آن داشته باشید، کجا پشتیبانی می شوید؟
قبل از خرید قالب، نوع پشتیبانی و پوشش آن را که فروشگاه قالب فراهم می کند، تحلیل کنید. اطمینان حاصل کنید که سازنده قالب را شناسایی کردید. به سایت خود برگردید و اطمینان حاصل کنید که به روز رسانی های اخیر قالب تان انجام شده باشد.
شماره تماس و ایمیل و حتی تیکت ارسال کردن دیگر از مزیت های یک شرکت خدمات نبوده بلکه یک وظیفه می باشد.