اصول دریافت دیدگاه در سایت های وردپرسی و مدیریت آنها

دریافت دیدگاه در وردپرس

یکی از ویژگی‌های اصلی سایت ها و وبلاگ ها امکان دریافت دیدگاه از مخاطب ها است تا با این قابلیت بتواند با کاربران سایت یا وبلاگ خود ارتباط بر قرار کند و البته این خصوصیت در وردپرس بسیار قدرتمند ظاهر شده است، شما می توانید به راحتی به مدیریت کامل بازخوردهایی که دریافت می کنید بپردازید.

 

مدیریت دیدگاه در پنل وردپرس

برای آنکه بتوان از قابلیت دریافت دیدگاه در وب سایت خود بهره ببرید ابتدا باید به تنظیمات سپس گفتگو رفته و به مدیریت آن بپردازیم و مطابق تصویر زیر وارد محیط مدیریتی دریافت دیدگاه می روید.

مدیریت دریافت دیدگاه در وردپرس
مدیریت دریافت دیدگاه در وردپرس

در این قسمت با تنظیماتی رو به رو می شویم که به بررسی آن ها می پردازیم.

تنظیمات پیش فرض نوشته:

مخصوص به اطلاع رسانی های سایت و وبلاگ می باشد که از ایجاد یک دیدگاه شما را مطلع خواهد ساخت. مثلا اگر گزینه “کوشش برای آگاه کردن همه وبلاگ هایی که پیوندشان در این نوشته است” فعال باشد، در صورتی که سایتی که شما آن را لینک کرده اید از وردپرس استفاده کرده باشد سایت شما یک اطلاع رسانی به آن سایت از طریق دیدگاه خواهد کرد.

دیگر تنظیمات:

این بخش مربوط به مشخص کردن تعداد دیدگاه ها و صفحه بندی و نوع نمایش آن ها می باشد که به طور کاملا واضح و مشخص هر گزینه توضیح داده شده است.

برایم ایمیل بنویس هر گاه:

این بخش را می توانید فعال کنید تا در زمانی که دیدگاهی برایتان ارسال شد، به ایمیل شما اطلاع داده شود و یا ارسال شود.

پیش از آنکه دیدگاه نمایان شود:

با کمک این گزینه می توانید اعلام کنید که دیدگاه ها باید به چه صورت تایید شوند و بعد منتشر شوند

بررسی دیدگاه:

این قسمت در اصل یک بخش امنیتی برای سایت های وردپرسی در بخش دیدگاه آنها است. به این صورت که جلوی دیدگاه های اسپم را تا حد زیادی می گیرد و همچنین می توانید تعریف کنید که در صورتی که ایجاد نظر آزاد است نسبت به چه کلماتی حساس باشد و آنها را در صف تایید قرار دهد

سیاه نامه دیدگاه:

با استفاده از این بخش می توانید به وردپرس بفهمانید که چه کلماتی جفنگ هستند، در صورتی که لیستی از کلمات اسپم را اضافه کنید وردپرس بصورت خودکار آن دیدگاه را حذف می کند.

نیم رخ ها:

در این بخش می توانید تعریف کنید که آواتار کاربرهای شما به چه صورت نمایش داده شود که هر بخش به صورت مجزا و کامل توضیح داده شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.